Dit ga je doen als sales support medewerker
- Orderverwerking: circa 30-40% van jouw tijd besteed je aan het verwerken en beheren van klantorders, vanaf de invoer, offerte, afstemming en de opvolging naar de klant. Jij bent in dit proces de spin in het web tussen de klant en onze interne afdelingen zoals inkoop en het projectbureau.
Klantenservice: circa 30% van jouw tijd sta jij klanten met raad en daad bij. Vaak ben je het eerste aanspreekpunt van de organisatie bij (product)vragen, klanten ontvangst, statusupdates van een hardware order, een prijsopgave of een andere vraag.
Ondersteuning buitendienst: circa 20% van jouw tijd ondersteun je de buitendienst actief met relatiebeheer en het offerte proces, waarbij samenwerking en communicatie de sleutel tot succes zijn.
Administratieve ondersteuning: circa 10% van je tijd hou je je bezig met het up-to-date krijgen en houden van de klantinformatie binnen en buiten ons nieuwe CMS-systeem, die als basis dient voor ons klantenbeheer en interne processen.
Wie zoeken wij?
- Je bent een zelfstarter die nauwkeurigheid hoog in het vaandel heeft staan, maar ook kan improviseren als niet alle details voorhanden zijn. Administratie is jouw tweede natuur, en klanten tot fans maken is jouw passie. Een diehard ICT-er hoef je voor deze rol niet te zijn. Wel is affiniteit met ICT belangrijk. Zo wil je bijvoorbeeld wel weten waar een firewall goed voor is en welke soorten cloud omgeving we kunnen aanbieden. Geen zorgen, onze collega’s staan je graag bij in je inwerkperiode en ook zeker daarna!