Hoe kunnen wij je helpen?
Alleen ga je sneller, samen kom je verder.
Daarom staat onze servicedesk ’s ochtends vanaf 07.30 uur al voor je klaar. Om je vragen te beantwoorden, om je problemen op te lossen of om nóg meer slimme oplossingen aan te reiken.
Heb je een technische vraag?
Neem dan direct contact op met de servicedesk. Onze collega’s zijn op werkdagen bereikbaar vanaf 07.30 tot 17.30 op:
Telefoon: 0541 – 745 115
E-mail: servicedesk@contict.nl
Wil je een incident of storing melden?
Na het inloggen op servicedesk.contict.nl kun je direct jouw melding aan ons doorgeven of de status van een doorgegeven melding bekijken.
Support op afstand.
Onze servicedesk medewerkers kunnen op afstand met je meekijken om het probleem op te lossen.
Teamviewer
Klik op de onderstaande afbeelding om de Teamviewer software die dit mogelijk maakt te installeren.
VPN software
Klik hieronder voor de Connect tunnel software
Onze klanten.
Wij zijn trots op de samenwerking met een breed scala aan organisaties. Bekijk enkele van onze succesverhalen en ontdek hoe wij andere organisaties hebben geholpen om hun connectiviteitsdoelen te bereiken.
Bereikbaar van 08:30 – 17:00 uur
Tel: 0541 – 745 100
E-mail: info@contict.nl
Zwollestraat 1
7571 EP Oldenzaal
Postbus 87
7570 AB Oldenzaal
Plan een vrijblijvend adviesgesprek in.